субота, 28 січня 2017 р.

Списування 2 семестр (2 клас)

Списування і диктант є основними формами перевірки орфографічної та пунктуаційної грамотності.
Вимоги до текстів диктанту і списування як окремих видів робіт
(без завдань з мовної теми)
Клас
Семестр
Кількість слів у тексті
Кількість орфограм у тексті диктанту та пропущених орфограм у тексті для списування
(%)
Кількість слів на орфограми, вивчення яких не передбачено програмою та які заздалегідь записуються на дошці
2
І
30-40 слів
25% від загальної кількості слів у тексті, у тому числі 2 слова з переліку передбачених у програмі слів, значення, вимову і написання яких учні мають запам’ятати
Не більше 1
ІІ
40-50
25% від загальної кількості слів у тексті, у тому числі 2 слова з переліку передбачених у програмі слів, значення, вимову і написання яких учні мають запам’ятати
Не більше 1
ДЛЯ УЧНІВ
1.       Пригадайте правила списування.
Як списати речення з друкованого зразка
1)  Прочитай речення та повтори його.
2)  Зверни увагу на орфограми.
3)  Пиши з пам’яті, диктуючи собі за складами.
4)  Прочитай написане за складами, перевіряючи чи не пропустив ти літеру.
5)  Перевір, чи всі орфограми ти написав правильно, порівнюючи свій запис із зразком.
2.       Прочитайте текст.
3.       Доберіть пропущені орфограми.
4.       Спишіть текст у зошит.


Дят__л- невеличка пташка. Він ж__ве у лісах та парках. Пір__я на спині і крилах у нього чорного кол___ру. Гру__ка біла. На голові пташки ніби ч__рвона шапочка вд__гнена. У дятла мі__ний дз__б. Ним він діста__ шкідників з-під кори д__рев. Міцно трима__ться дятел лапками за стовбур. Дуже велику корист__ приносить ця пташка. (50 слів)

Немає коментарів:

Дописати коментар