Вимоги до формування змісту і оцінювання
комбінованої контрольної роботи для 3-4 класів
№
з/п
|
Види завдань
|
Кількість завдань
|
Кількість балів за кожне правильно виконане
завдання
|
Максимальна кількість балів
|
1.
|
Задача
|
1
|
3 бали*
|
3 бали
|
2.
|
Завдання на перевірку обчислювальних умінь і
навичок
|
3
|
1 бал
|
3 бали
|
3.
|
Завдання
пов’язані величинами
|
1
|
1 бал
|
1 бали
|
4.
|
Завдання на
розв’язання рівнянь, буквених виразів
|
1
|
1 бал
|
1 бали
|
5.
|
Геометричний
матеріал
|
1
|
2 бали**
|
2 бали
|
6.
|
Творче завдання
або завдання з логічним навантаженням
|
1
|
2 бали
|
2 бали
|
Разом
|
8
|
-
|
12
балів
|
І варіант
1. Розв’язати
задачу. (3 бали)
В їдальню привезли
62 кг картоплі і 28 кг буряків, а цибулі на 25 кг менше, ніж картоплі і буряків
разом. Скільки кілограмів цибулі привезли в їдальню?
2. Обчислити (3
бали).
49 + (27 + 1) (54 + 6) – (72 – 29) 57 + (38 – 16)
3. Обчислити (1
бал)
4 дм – 28 см
4. Розв’язати
рівняння (1 бал).
64 + х = 78
5. Побудувати
квадрат зі стороною 5 см. Знайти його периметр. (2 бали)
6.Розв’язати творче завдання (2 бали)
Скільки двоцифрових
чисел можна скласти за допомогою цифр 0, 3,7, якщо цифри не можна повторювати?
Запиши ці числа.
ІІ варіант
1. Розв’язати
задачу. (3 бали)
У меблевий магазин
привезли 43 шафи і 27 столів, а ліжок на 15 штук менше, ніж шаф і столів разом.
Скільки ліжок привезли в магазин?
2. Обчислити. (3
бали)
27 + (46 + 3) (81 + 9) – (54 + 6) 76 +
(19 – 3)
3. Обчислити (1
бал)
9 дм – 67 см
4. Розв’язати
рівняння (1 бал)
х + 7 = 28
5. Побудувати
прямокутник зі сторонами 4 см і 3 см. Знайти його периметр. (2 бали)
6. Розв’язати творче завдання (2 бали)
Скільки двоцифрових
чисел можна скласти за допомогою цифр 1, 5, 8, якщо цифри не можна повторювати?
Запиши ці числа.
Немає коментарів:
Дописати коментар