Вимоги до формування змісту і оцінювання
комбінованої контрольної роботи для 3-4 класів
№
з/п
|
Види завдань
|
Кількість завдань
|
Кількість балів за кожне правильно виконане
завдання
|
Максимальна кількість балів
|
1.
|
Задача
|
1
|
3 бали*
|
3 бали
|
2.
|
Завдання на перевірку обчислювальних умінь і
навичок
|
3
|
1 бал
|
3 бали
|
3.
|
Завдання
пов’язані величинами
|
1
|
1 бал
|
1 бали
|
4.
|
Завдання на
розв’язання рівнянь, буквених виразів
|
1
|
1 бал
|
1 бали
|
5.
|
Геометричний
матеріал
|
1
|
2 бали**
|
2 бали
|
6.
|
Творче завдання
або завдання з логічним навантаженням
|
1
|
2 бали
|
2 бали
|
Разом
|
8
|
-
|
12
балів
|
Варіант 1
1. Розв’язати задачу. (3 бали)
У
магазині до перерви продали 4 однакових багети і одержали за них 28 грн. Після
перерви продали ще 3 таких багети. Скільки всього гривень одержали за
багети, продані за день?
2. Обчислити значення виразів. (3 бали)
24 : 6 + 18 28 : 4 + 29 ( 12 – 8 ) · 7
3. Обчислити. (1 бал)
5
м 6 дм : 7 дм
4. Розв’язати рівняння. (1 бал)
42
: х = 6
5. Побудуй два відрізки. Один завдовжки
2 см, а другий – у 7 разів більше. (2 бали)
6. Розв’язати творче завдання. (2 бали)
Число
7 можна розкласти на два доданки по-різному.
Яка пара таких доданків дає найбільший добуток? Яка – найменший?
Варіант 2
1. Розв’язати задачу. (3 бали)
У квітковому магазині до перерви продали 7
троянд і одержали за них 49 гривень. Після перерви продали ще 3 таких троянди.
Скільки всього гривень одержали за троянди, продані за день?
2. Обчислити значення виразів. (3 бали)
56 : ( 12 – 5 ) 35 : 7 + 59 4 · 9 + 17
3. Обчислити. (1 бал)
4
м 8 дм : 6 дм
4.
Розв’язати рівняння (1 бал)
5 · х = 40
5. Побудуй два відрізки. Один завдовжки
12 см, а другий – у 4 рази менший. (2 бали)
6. Розв’язати творче завдання. (2 бали)
Число
6 можна розкласти на два доданки по-різному.
Яка пара таких доданків дає найбільший добуток? Яка – найменший?
Немає коментарів:
Дописати коментар